niedziela, 15 marca 2020

Silnik zmarynizowany merca

www.marineyacht.pl
Cytat ze strony powyzej:
Bardzo ważne jest prawidłowe dobranie mocy silnika do wielkości jednostki. Pozwoli to zaoszczędzić niepotrzebny wydatek, a silnik spełni swoją rolę. Dla jachtu żaglowego musimy liczyć 2-3 KM na tonę wyporności. Silniki "Mercedes" OM615/OM616/OM617, to silniki niemłode, ale ich prostota i niezawodność zadawala najbardziej wybrednego klienta.
typ
silnika ilość
cylindrów pojemność Moc
OM615  4   2,0l   40kW/
OM616   4   2,4l   52kW/72KM
OM617   5   3,0l   59kW/80KM

Wszystkie silniki z tej serii mają podobne wymiary: szerokość 610mm, wysokość 720mm, długość (z przekładnią) 1200mm, za wyjątkiem OM617, który jest ok. 200mm dłuższy. Waga z przekładnią 200-250kg. Spalają 3-5 litrów ropy na godzinę.

Przelicznik: 1 KM= 0,74 kW 1 kW = 1,36 KM
"Mercedesy" nowszej generacji to silniki:

typ silnika ilość cylindrów pojemność Moc
OM601   4   2,0l   55kW/75KM
OM602   5   2,5l   70kW/95KM
OM603   6   3,0l   84kW/114KM
OM604   4   2,2l   70kW/95KM
OM605   5   2,5l   84kW/114KM
OM606   6   3,0l   100kW/138KM
s.kolasa@marineyacht.pl
#silnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz