czwartek, 18 listopada 2021

Marek Wszech-umiący

Umiący brzmi swojsko, versus umiejący.

Drugie życie spawarki

Sekretne życie już było i by się skończyło, gdyby nie Marek AllMighty czyli WszechUmiący. Będzie film.

Pan Zbysio i silnik Ursus

Oliva Emapur Marina

Przy okazji zamawiania Wood Primera Oliva, żeby pomalować drewno na szkielet, które ponoć mój były pracownik pomalował w 2018, kupiłam farbę poliuretanowa białą Oliva. Poprzednia wywróciła się, a była wtedy nowa, wieczko sie otworzyło i wylała się połowa. Niestety zdarzyło mi sie to po raz drugi. Nie mam nic do tej farby, ale to zamkniecie. Ponieważ najgorszą karą jest napiętnowanie w internecie, obsmarowałam produkt na allegro. Wróć - oceniłam.
Obok stoi puszka, która upadek przeżyła.
Tym sposobem mam nadmiar utwardzacza do poliuretanu. Jest to niezwykłe, bo jest on hidroskopijny i ulotny i sam znika nie wiadomo kiedy.

środa, 17 listopada 2021

Wyróżnienie

w konkursie Oznaki Pracy.
Jedną z nagród jest wizyta z aparatem w Cementowni Ożarów. Mam dobre przeczucia. Scementujemy współpracę.
I tak Markul został słynnym spawaczem.

poniedziałek, 15 listopada 2021

Van Odór zakotwiczył

Papugują Pianę.

Szpachla pomalowana

Bierzemy się za szkielet drewniany.

Na bezrybiu

Z braku innej adrenaliny i cięcie diaksem też ryba.

Spontanicznie

zaczęłam konstruować sufklapę z profili alumniniowych, które dał mi Jacek Eternity. Troche się udało a trochę nie udało, jak zwykle do trzech powtórzeń.

Markulu Aaaaaaaaaaa

Cieknie

troche z luku na śródokręciu. Za mało sikafleksu.
Za to na sterze za dużo. Nawet MarcIna o to pytał, dlaczego ster taki biały. Dlatego, że Markulowi sikafleks się bardzo spodobał, a używał go pierwszy raz ..

Suchsze miejsce

Wolałabym dostać sms, że zabiera sie mój maszt, ale rozumiem, że nie było na to czasu. Powódx to powódź. Maszt Dziwnej odnalazł się na kontenerach, ładnie ułożóny.

Maszt zaje..li

Ale za to jaki porządek. Po sztormie 4 listopada regularne oczko wodne przed Dziwna i Śmiałym zamieniło się w zalew Mały Trzebieski. Woda była wszędzie i to taka po kostki. Pracownicy firmy Van Odór zaczeli spontanicznie parkować swoje auta na placu mariny, a Najmłodszy Bosman spontanicznie zaczął wlepia im mandaty. Gdy Mały bawił się w strażnika miejskiego, Duźi Bosmani walczyli z powodzią. W sobotę, 6 list sytuacja była juz opanowana, woda odpompowana, maszty przełożóne w suchsze miejsce.

czwartek, 11 listopada 2021

Nowa strona kubeczki

Naprawiłam laptopka śrubokrętem, co już samo w sobie jest niesamowoiete, bo nie działał ze 2 lata. Czas uaktualnić bloga, dopisać historie do zdjęc i posprzątać. Na pierwszy ogień idzie strona kubeczki.
Od jakiegoś czasu nie ma kubków pod hasłem "stabilne", zwanych też "męskimi", Seria "bar mleczny" nigdy tak naprawde nie wystrtowała, bo Lotopałanka nie miała i nie ma czasu jej malować.


Nowa wersja Strony Kubeczki dostępna w menu.


Tu loguje poprzednią wersję strony.


Cena cegiełki wg kształtu

Kubeczki są recznie malowane, unikatowe, każdy inny. Tak zwane aborygeny malowane są przez Aborygena, reszta przez Lotopałankę. Można je myć w zmywarce. Wytrzymuja ok 2 lata.

Dystrybucja cegiełek jest pocztą pantoflową, przez znajomych, znajomych znajomych oraz NOWE - przez olx - szukaj prezent żeglarski itd. Kasę za kubeczki można wrzucić na zrzutkę, lub jak powiem lub droga przez olx.

Kubeczków typu stabilny chwilowo nie ma.

Aborygeny

  Czerwony

  Fioletowy

  Złoty gwiazdkowy

  Mięta

Oprócz wyżej wymienionych zestawów kolorów, można poprosić Aborygena o zrobienie kubeczka w innym kolorze np total pink dla Elegalnych Blondynek, czy Zieleńce.

  Zieleńce

  Elegalna Blondynka

  Pastele

Wieloryby

Rum Espresso

Zestaw, 4 kubeczki Rum Espresso, 75PLN

Linki do postów związanych z kubeczkami:

Kubeczki w akcji

Prezent żeglarski - kubek porcelanowy 80ml seria Rum&Espresso

Ręcznie malowany kubek 80ml jest cegiełką na remont jachtu Dziwna, można zamawiac przez OLX, szukając frazy rum-espresso
A tu link do drinka Rum-Espresso. #prezent żeglarski

Dziwna Memory, nareszcie za darmo

Długo trwało, ale się udało. Zmiana applikacji na bezpłatną wymagała maila do Gógle. Gógle nie odpowiadał, bo mieli dużo zgłoszeń i zapytań. Widać nie ja jedna zgubiłam się w mechanizmach i workflow użyte w konsoli dla developerów. Link do gry w menu.