sobota, 7 marca 2020

Rozmowa z Bergiem na szybko

A: Ile kilowe masz cynki, ile sztuk?
B: 1-1,5kg, nie tak dużo, mniej niż 12

A: Kantówki - listy montowane do wręg
B: Listwa wystaje nad wręg, ale nie przylega do blachy poszycia, bo takie krótkie miałem, a wręgi bardzo wysokie. Ocieplenie - steropian. W dziury wlałem piankę, ksztalt listwy - wszystko jedno

A: Luki, czy na jotce mam wyciac te wystające włazy, przez które tylko Lotopałanka ma szanse sie przecisnąć?
B: Wyciąć, zrobić luki na płasko, albo ze zrębnicą. Na Bergu są tylko 2 luki. Na dziobie i w kibelku.

A: Okna poliweglan czy plexia?
B: Miałem z poliwęglanu, ale nie da się w nim wiercić dziur, trzeba kleić. Jak się wierci poliwęglan pęka. Wymieniłam wszystkie na plexię.

A: Polieretan, arkusze do izolacji nierdzewki od aluminium
B: W piance ale twardy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz