środa, 28 kwietnia 2021

Korona

Jakiś czas temu w odpowiedzi na tekst "Pani to nikt nie lubi, bo zadarła Pani z Prezesem JPbezII" powiedziałam:
- Był prezes, nie ma prezesa -
- Nowego też nie ma - powiedział mój rozmówca wesoło - ma koronawirusa -
Chwila ciszy
Myślę
Czy będzie?
Czy rozmówca sugeruje, że może nie być.
Straszna choroba. W sumie może nie być.
Uff. Wyzdrowiał.
Natomiast wirus zadomowił sie w Marinie, a dokładnie z firmie Van Oord, wynajmującej duży teren portu. Rozchorował się też Bospan, młody, zdrowy chłop, zemdlał, rozbił głowę i zabrało go pogotowie. Przeraziła mnie ta informacja. I miałam już zrezygnować z korzystania z toalety, ale okazało się, że to zdarzyło się 2 tygodnie wczesniej, a Bospan wrócił w poniedziałek.
Van Oord, której nazwa przekręca mi się w anagram Van Odor testuje swoich pracowników 3 razy w tygodniu, bo to firma holenderska. Natomiast w porcie witają się po polsku podając rękę, to chorują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz