poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Do roboty vs zrobione, 22 lipca - 29lipca

Laying flat was on.
- Ela, 2 dni leżałem, to jest fakt.
- Sławomir udowodniłeś, że zdanie Szefowej Firmy Spawalniczej, o tym, że jesteś guuuu pracownik, jest prawdziwe.
- Ela, bo ty nie wiesz ile czasu to zajmuje. -
- Oj wiem, wiem, obserwuję cię Sławomir przez 3 miesiące. Ale jestem przygotowana na taką wymówkę. Poprosiłam MarcIna by oszacował czas powyższych prac spawalnyczych. Wycenił na 9h. Ja na 10h. Plus zastał cie w pozycji laying flat -
Ponieważ lubisz zagadki matematyczne i nabijasz się z Fantastycznych Historii, że ten nie umie policzyć ile to 2+2*2, mam dla ciebie zadanie
Pracownik powinien pracować 5 dni w tygodniu po 8h, czyli 40h w tygodniu. Ile godzin dziennie pracował pracownik w tym poście.
7h:5dni = 1h i 24 minuty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz