czwartek, 11 marca 2021

Odzyskane

W wyniku reklamacji Ten-Co-Spawał oddał mi moje ramki rusztowania, całe 4, które pożyczył Pan Wiesław. Pan Wiesław pożyczył to i oddał.
Wcześniej ramki się same pożyczyły sztuk 6, tzn zniknęły spod Dziwnej a znalazły się w hangarze.
Przy próbie odzyskanie ich, na pytanie gdzie są jeszcze dwie, Ten-Co-Spawał wzruszył ramionami - Nie ma - i odjechał do Szczecina
Teraz ramki pożycza od Śmiałego, bo oni mają więcej.
Pan Wiesław oddał mi też zastawę arcopal brąz. Najbardziej ucieszyłam się z odzyskania pogiętego garnko-patelni, którą kupiła podróżując po Stanach. Garnek przejechał 40Parków Narodowych USA i 2 wyspy Nowej Zelandii. Mam do niego sentyment. Słynne krewetki z bagażnika i hamburgery z owcy.
Tu klimat gotowania na owym garnku turyście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz