wtorek, 19 lutego 2019

Rozmowy z p.Blaszką

Panie Blaszka, proszę kończyć dziób! Port chce przestawić Dziwną w inne miejsce, z powodu remontu placu. Przed tą operacją dziób MUSI być skończony. Deadline koniec tygodnia.
Co mówi P.Blaszka?
Dobrze.

28 sierpnia 2018

Panie Blaszka, co słychać w mojej Dziwnej sprawie?
Dziwnie..
A był Pan coś pobachać?
Nie. Byłem w Szczecinie.
Barki precz. P.Blaszka trzeba skończyć dziób na początek września.
Dobrze.
Ale jak dobrze? Dobrze skończę czy dobrze odwal się?
Się skończy. Będzie dobrze.

17 październik 2018

Panie Blaszka, port chce przestawiać Dziwną pod koniec tygodnia. Umawailiśmy się na wrzesień, a tu już połowa października. Co Pan na to?
Robię Barki w Szczecinie.
Panie Blaszka, Dziwnej w tym stanie jak jest nie można przestawiać. Trzeba zamknąć prawą burtę, bo jej się przy przestawianiu nosek złamie.
Ja, Pani nic nie obiecywałem.
Panie Blaszka, obiecywać to Pan może dziecku, przejażdżke po porcie skuterem, jak Pan bedzie miał czas, my mamy umowę.
Ja, po dziobie już nic nie robię.
Czy dobrze zrozumiałam, że jak Pan skończy dziób nie chce Pan dalej się zajmować Dziwną?
Ja, nic nie mówię, jak bedę miał czas.
Panie Blaszka, Dziwny Bosman siedział w Trzebieży 2 tygodnie, żeby Panu pomóc. I czekał, czekał.
Jutro wezmę moich chłopaków ze stoczni, bo oni wiedzą jak pocheftować .
..
Niech Pani napisze do Sławka, żeby przyjeżdżał. Jak najszybciej.

23 październik 2018

Sławek przyjechał w sobotę. Z czterech dni pracował 1. Resztę siedzi.
Co mówi Pan Blaszka?
Jutro.
Jutro było dwa dni temu.
Blaszka był w Szczecinie i na Nitronie.
Dziwnej nie zaszczycił.

26 październik 2018

Panie Blaszka, nie było Pana?
Dzisiaj zjezdżam. Bendziem działać.
To dobrze Panie Blaszka, bo ja zjeżdżam jutro ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz