- żarówki led do lampy nawigacyjnej
- lampy salingowe, takie ma Jagiellonia
- kabel do anteny ukf min 20m - 16 maszt i do nawigacyjnej
- konstrukcja pionizująca do lampy elektrycznej z rur zgrzanych spawarka do plastiku u Naszego Marka
środa, 12 marca 2025
Żarówka led do lampy nawigacyjnej
która jest zamiennikiem zwykłej żarówki BAY15D, znaleźć.
BAY15D to jest typ podstawy
Potrzebne:
Lampa trójsektorowa z kotwiczną potrzebne żarówki to: BAY 15d, 10 W / 25 W, 12 V , wymiary: 15 mm × 65 mm
12 V / 25 W, -> 249 - 350.00 lm
12 V / 10 W, -> 140.00 lm
15W -> 210.00 lm
Kalkulator wat - lumen
Taka żarówka na stronie sailstore skauta:
Żarówka nawigacyjna typu BAY15d z 15 jasnymi diodami LED. Średnica: 25 mm, długość: 48 mm. Napięcie wejściowe: 10-30 V DC / 10-18 V AC przy częstotliwości 50/60 Hz, pobór mocy: 1,6W. Światło białe. Kod produktu: L1200 Strumień światła (lm) 140 lumenów
Z svb
High-Power LED – this replacement bulb with 60 ultra bright light diodes is suitable for use in navigation lights. An integrated electronic system enables polarity identification. Length without socket: 40 mm, max.Ø approx. 20 mm. 12 V (approx. 250 mA), 24 V (approx. 120 mA), output: approx. 3 W, 420 lumens.
Marine Consulting Zarówka ledowa z gniazdem BAY15D przeznaczona do lamp nawigacyjnych na jednostki do 20 mtr. Napięcie : 12-24V Moc - 4W Orientacyjne wymiary: Długość całkowita z gniazdem : 65 mm; Średnica: 16 mm
BAY15D to jest typ podstawy
BAY15D (1157) PREFOCUS double contact bayonet base, ,two different intensities, typical for brake lights). When one of the two parallel lugs are offset, one higher than the other one, the base is named BAY15D (1157) PREFOCUS double contact bayonet base. |
Lampa trójsektorowa z kotwiczną potrzebne żarówki to: BAY 15d, 10 W / 25 W, 12 V , wymiary: 15 mm × 65 mm
12 V / 25 W, -> 249 - 350.00 lm
12 V / 10 W, -> 140.00 lm
15W -> 210.00 lm
Kalkulator wat - lumen
Taka żarówka na stronie sailstore skauta:
Żarówka nawigacyjna typu BAY15d z 15 jasnymi diodami LED. Średnica: 25 mm, długość: 48 mm. Napięcie wejściowe: 10-30 V DC / 10-18 V AC przy częstotliwości 50/60 Hz, pobór mocy: 1,6W. Światło białe. Kod produktu: L1200 Strumień światła (lm) 140 lumenów
Z svb
High-Power LED – this replacement bulb with 60 ultra bright light diodes is suitable for use in navigation lights. An integrated electronic system enables polarity identification. Length without socket: 40 mm, max.Ø approx. 20 mm. 12 V (approx. 250 mA), 24 V (approx. 120 mA), output: approx. 3 W, 420 lumens.
Marine Consulting Zarówka ledowa z gniazdem BAY15D przeznaczona do lamp nawigacyjnych na jednostki do 20 mtr. Napięcie : 12-24V Moc - 4W Orientacyjne wymiary: Długość całkowita z gniazdem : 65 mm; Średnica: 16 mm
wtorek, 11 marca 2025
Tata a MarcIna powiedział,
że zarówki LED ze sklepu nie żeglasrkiego, czyli bez certyfikatów, zakłócają urządzenia nawigacyjne
Doktor fizyki odpowiada, notatka:
Ledy mają nieliniowy pobór pradu,
Zwykła żarówka; w niej świeci się żarnik, żarówki mają gruby kabel, elektrony równo płyna
LED - light emiting diod - świecą, swiatło to są oscylacje, nieliniowe, tylko wprowadzają zaburzenia potrzebny stabilizator, akumulator jest stabilizatorem. Wystarczy urządenia nawigacyjne podłączyć do osobnego akumulatora
#prad, #led
Doktor fizyki odpowiada, notatka:
Ledy mają nieliniowy pobór pradu,
Zwykła żarówka; w niej świeci się żarnik, żarówki mają gruby kabel, elektrony równo płyna
LED - light emiting diod - świecą, swiatło to są oscylacje, nieliniowe, tylko wprowadzają zaburzenia potrzebny stabilizator, akumulator jest stabilizatorem. Wystarczy urządenia nawigacyjne podłączyć do osobnego akumulatora
#prad, #led
poniedziałek, 10 marca 2025
Pogoda
W drodze ze Szczecina było goraco w samochodzie. Ogrzewanie przełączyłam na wianie. Dojeżdżam do bramy portu Trzebież. Ściana mgły, 4 stopnie, wiatr, wilgotność 100%, wszystko mokre.
Spakowaliśmy się i wróciliśmy do domu. Wodowanie przesuneliśmy też na przyszły tydzień, na lepszą pogodę. Jak to mówią, nie ma co jebać pod wiatr.
By się zwodować musimy jeszcze wkleić sondę. Pompy: kokpitowa i elektryczna są gotowe, anody przykręcone, ster skręcony na ładnie, kolumna stoi, sterociągi gotowe. By ruszyć do Szczecina trzeba podłaczyć ciegna manetki do przekładni i silnika. Silnik ma dźwignie gazu w drugą stronę niż by się chciało, tzn do przodu. Paweł będzie się doktoryzował w tym temacie. Ale łatwiej to zrobić w domu, niż na zimnej Dziwnej.
W Suchaniu nagrodziliśmy naszą prace plackiem garażowym, mniam.
Wracamy na Dziwną za tydzień.
Spakowaliśmy się i wróciliśmy do domu. Wodowanie przesuneliśmy też na przyszły tydzień, na lepszą pogodę. Jak to mówią, nie ma co jebać pod wiatr.
By się zwodować musimy jeszcze wkleić sondę. Pompy: kokpitowa i elektryczna są gotowe, anody przykręcone, ster skręcony na ładnie, kolumna stoi, sterociągi gotowe. By ruszyć do Szczecina trzeba podłaczyć ciegna manetki do przekładni i silnika. Silnik ma dźwignie gazu w drugą stronę niż by się chciało, tzn do przodu. Paweł będzie się doktoryzował w tym temacie. Ale łatwiej to zrobić w domu, niż na zimnej Dziwnej.
W Suchaniu nagrodziliśmy naszą prace plackiem garażowym, mniam.
Wracamy na Dziwną za tydzień.
Marciniak port
Tu mamy wpłynąć z masztem taranem. Ale ciasno. Pożyczyłam kobyłki. Ustaliliśmy, że przypłyniemy z masztami w przyszłym tygodniu, bo teraz ma się popsuć pogoda.
Wodowanie zostało zamówione na 11.03 na 12.
Podkładka, oring
Podkładki i oringi kupujemy w Szczecinie tu.
ORING - USZCZELNIENIA TECHNICZNE
ul. Kalenicka 6, 8. 70-790 Szczecin, Polska tel. 91 46 12 232. kom: 515 237 904
ORING - USZCZELNIENIA TECHNICZNE
ul. Kalenicka 6, 8. 70-790 Szczecin, Polska tel. 91 46 12 232. kom: 515 237 904
Anody
Anody są aluminiowe, us navy, aluminiowe, nie cynkowe, by nie truły ryb i z jednym otworem, bo wtedy każda śruba pasuje. Śruby 8mm. Tylko nakretka nie wchodzi. Paweł w końcu wykminił dlaczego. Bo calowa - amerykańska.
Fot. Paweł Majewski
Fot. Paweł Majewski
Wkleić sondę
Paweł zdecydował, że trzeba lekko wyrównać spaw, by wklejając sondę, jej nie połamać. Zamówiliśmy też ekstra podkładki, oprócz tej w zestawie i tej od kawiarki na 6 filiżanek. Nie zdążyliśmy wkleić, popsuła sie pogoda na wilgotno.
niedziela, 9 marca 2025
To nie koniec przygód
Złamała sie deska ławeczki, gdy Paweł spawał śruby pod anody na sterze. Dobrze, że Paweł nie złamał nogi.
Łapa przednia lewa łoża
Paweł poprawia branzoletki Markula, uważa że za dużo biżuteri i może nie trzymać spaw. Dołożył wzmocnienie z kątownika.
Przez chwile polowałam na zdjęcie spawania i słońca w kolorze pomarańczowy prześwitujecego przez łoże. Patrze, ziemia pomarańczowa, czy to słońce się odbija .. nie .. pali się.
Zajęła się wysoka trawa pod Dziwną. Zagasiliśmy butem i 5 litrami wody pitnej. Potem pilismy herbatę, z zielonej wody mariny.
Przez chwile polowałam na zdjęcie spawania i słońca w kolorze pomarańczowy prześwitujecego przez łoże. Patrze, ziemia pomarańczowa, czy to słońce się odbija .. nie .. pali się.
Zajęła się wysoka trawa pod Dziwną. Zagasiliśmy butem i 5 litrami wody pitnej. Potem pilismy herbatę, z zielonej wody mariny.
Oto kokpit
Kolumna upgradowana przez Pawła Jagielończyka. Szkutnia nie miała uwag. Znaczy zajebista. Bravo Paweł.
Do prac dziwnych polecam: kobiety, emerytów i Pawłów z Płocka.
Do prac dziwnych polecam: kobiety, emerytów i Pawłów z Płocka.
Subskrybuj:
Posty (Atom)