wtorek, 9 kwietnia 2024

Nie wsiądę czyli rozmowa o błyskawicy

- Nie wsiądę z tobą na Dziwną, bo masz znak błyskawicy-
- Mam znak błyskawicy, bo jestem za równouprawnieniem kobiet. Nie zachęcam nikogo do usuwania ciąży, ale uważam, ze żadem ksiądz, czy psi prezez nie powinien o tym decydować. To jest decyzja kobiety-
- Dla mnie błyskawica, to tak, jakbyś na burcie namalowała swastykę-
- Uwaga kontekst! Swastyka w Indiach jest znakiem Słońca. Ja - Ta Pizda, powtarzam jeszcze raz, jestem za równym traktowaniem kobiet, bez klepania po pupie, i po plecach, patronizowania. Zostałam feministyką remontując Dziwną.-
- To są zagrywki trockistowskie, żeby skłocić społeczeństwo, wysłać kobiety na protesty na ulicę -
- Czy uważasz, że kobiety są tak głupie, że trzeba ideologi marksitowsiej walki klas, żeby się połapały, że nie ma równouprawnienia?

Co powiedziała Lotopałanka na "nie wsiądę"?
- Niech spierdala -
Co powiedziała Łom Łumen?
- Niech spierdala -
Drwal powiedział Ooooo, bo za poglądy polityczne została usunięty z pokładu jachtu z Kołobrzegu.
MAIDEN [Błykawica]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz