sobota, 30 stycznia 2021

Skrytoczytacze

Mail od Mariny Trzebież i samego Pana Prezesa JPbezII przyszedł po długiej przerwie świątecznej. Czekając na odpowiedź miałam wątpliwości czy użyłam aktualnego adresu z aktualnej domeny.
Nie wczytałam .. przerwa świateczna.
W ciągu 3 lat rezydowania w Trzebieży dostawałam następujęce informacje dotyczące domeny i maila portu:
- Ten nieaktualny, poprzedni dzierżawca nie chce oddać domeny -,
- Na fb odpowiada Sam Wiesz Kto, to nie my, muszę donieść do prezesa-
- Nieaktualny, bo przenosimy serwery ze Śląska-
można było się pogubić. Wyrażę się precyzyjniej, Blondynka mogła się pogubić.
Teraz wysłałam maila na adres ze strony gdzie aktualności były z kwietnia 2020, [zdj loguje stan].
Mając wątpliwości sprawdziłam stronę na fb i znalazłam życzenia świateczne i noworoczne dla żeglarzy i

skrytoczytaczy.

Dokładnie nie wiem kim jest skrytoczytacz, i czy jestem skrytoczytaczem. Odwiedziłam fb Mariny dwa razy, po wodowaniu i na nowy rok, ale podoba mi się to słowo.
Skrytoczytacz - ten co czyta i nie lajkuje ?
- Ten co czyta z zamknietymi oczami lub bez okularów?
Kupuję słowo skrytoczytacz, czyli inspiracje z Mariną Trzebież mam w relacji zwrotnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz