poniedziałek, 9 listopada 2020

Najbliżej po płaskownik

to do Trzeszczyna. Taki namiar: F.U.H. Togra. Wyroby hutnicze, Akacjowa 7a Closes 3:30PM · +48 91 317 90 84
Rządzi tam rąbnięty gość, nie chce obrażac Dzwinej, ale najbliżej. Ten gość zwykle każe mi kupować całe 6 metrów rury lub kątownika. Dochodzi też do dyskusji dlaczego 6 a nie mniej i pracownicy stają po mojej stronie. Potem okazuje się, że ci pracownicy w przyszłym tygodniu bedą się zwalniać. Więc 6m i ani cm mniej. Wychodzę, bez zakupów i jade do Felmaxa do Szczecina
Najbliżej to najbliżej, innych opcji nie było i 6m się przyda. Zadzwoniłam. Złożyłam zamówienie, i pytam jak tu mogę odebrać. Czy jest w Policach taksówka, bo mój pracownik bez samochodu, jak bedzie wiozł 6 razy 3m autobusem.
Pani mówi - Jadę do Trzebieży po dzieci z przedszkola. Mogę podrzucić. Zostawię w sklepie Muszelka.
Tak zapoznałam P.Małgosię. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz