wtorek, 25 lutego 2020

Jak malowałam zbiornik wody pitnej.

Dlaczego sama malowałam zbiornik wody pitnej?
Bo zamierzam z niego pić wodę.
Bo na farbie Interline 925 jest napisane, żeby nie używać rozcienczalnika do farby, ani do przemywania malowanych powierzchni, a pistolet do malowania był nim płukany.
Bo zamierzam z niego pić wodę.
Bo chciałam.
Wyszło jak zwykle dziwnie. 1,5h walki, bo po tym czasie farba sie utwardza, zakwasy w rękachy i nogach na drugi dzień i fryzjer.
Używanie chochelek to lipa, lepiej lać z wiadra na oko.
Do malowania przydaje się lusterko i długi pędzel.
Zbiornik był suchy na drugi dzień, więc nie spaprałam mieszanki.
Dziękuje p.Blaszce za oko i Rzodkiewce za filmowanie.

Zapomniałam napisać, że nie odgarniałam włosów środkowym palcem.

-Hahaha .. super - napisał p.Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz