wtorek, 2 lipca 2019

Dennik pod masztem

Od jakiegoś czasu usiłuję kupić profil, z którego wykonamy dennik. Problem polega na tym, że wszystkie kątowniki są za duże. Dwa trzeba kupić od razu 6m (np Hurtostal). Co prawda dostałam kątownik od Pana Józka, ale okazał sie nieporozumieniem, bo zmiasta być 50xNx8 jest 7x7x7.

Obdzwoniłam wszystkie sklepy z wyrobami hutniczymi w Szczecinie i ku mojej wielkiej radośći w Felmaxie obiecali, że sprzedadza mi mniej niż 6m, czyli mp 1,5m. To by był udany shoping
wycięty dennik do wymiany
Nie to NIE był udany shoping. Dostałam kątownik, który wyglądał identycznie jak ten od p.Józka. Okazało się, że wymiar 80x80x8 jest w milimetrach, a Pani w Felmaxie, której rysoałam co potrzebujemy i wyjaśniałam 50cm!, też moi nie zrozumiała. Od dzisiaj w Felmaxie rozmawiam tylko z p.Krzysiem nr tel 512007559. P.Krszysio sprawdził cene wykonania profilu z zagięciem 660pln, koszt arkusza blachy 1mx2m 8mm - 440PLN.
Decyzja zapadła. Dennik robimy z tej blachy, co mamy czyli 5 i dospawujemy mocnik. Plan został zaakceptowany przez p.Bogdana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz