środa, 12 czerwca 2019

Młotowiertarka potrzebna

mlotowiertarka-mlot-udarowy-wiertarka-2400
lub
mlotowiertarka-mlot-udarowy-wiertarka-2600w-sds
A potrzebna to tego:
czyli do skucia balastu. Blacha jest bardzo cienka w okolicy anody
Od P.Bogdana
Wczoraj byłem w Trzebieży (przy okazji rybaków). Oglądałem wspomniany "trójkąt". Rozmawiałem z ... no z tym co tam siedział w środku i zdawał się zorientowany w sprawie. Naznaczyłem zakres do wymiany. Tak jak się należy i wersję oszczędnościową (gdyby nie udało się wykuć betonu). Z tego "trójkąta" zrobił się trapez i wymiana być POWINNA do styku poziomego na dole i poza dennik (50 do 100) ku rufie. Wykonalne, acz trudne przez wypełnienie betonem, który należy wykuć. Naznaczyłem również wersję oszczędościową - nie wskazaną ale do zaakceptowania - gdyby beton nie chciał się poddać. Ze względu na to że to miejsce stanowi zęzę - stale mokrą jeśli nie wypełnioną wodą - warto (i to zalecam) - obstukać blachę poszycia z drugiej burty i sprawdzić grubości pod skorupą korozji. Niezależnie od tego czy tam będzie wymiana czy zostanie bez napraw - cały ten rejon (przed wlotem do poziomej rury ściekowej) należy solidnie wyczyścić i zakonserwować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz