czwartek, 20 czerwca 2019

Kształtownik stalowy

Zdecydowaliśmy z Dziwnym Bosmanem, że wymieniamy cały dennik pod piętą masztu. A że P.Blaszka na denniki na dziobie zastosował profil z zagięciem, zaczęlam szukać takiego profilu. Napisałam maila do znanych mi dostawców blachy w Szczecinie, wysłałam zdjęcie, żeby lepiej przybliżyć co potrzebuję, zadzwoniłam ..

Mój mail leciał mniej więcej tak:
Dzień dobry,
Czy można dostać u Państwa taki profil: Arkusz blachy 8mm dlugosc 1mx szer 0,5m z zagieciem - zagiecie 5cmm min.
Profil potrzebny jest do wykonania dennika na łodce stalowej, jak na zdj tylko większy.
Jeżeli ta cześć nazywa się inaczej - prosze mnie poprawić:)
.. niestety osoby, z którymi sie skontakowałam "moja nie zrozumieć".
- Nie wyginamy blachy, możemy ją tylko przyciąć,
- Kto w Szczecinie wygina blachę?
- Hurtostal2
Przegladając ich ofertę z duża ilością OWNIKÓW, zaświtało mi, że KĄTOWNIK to jest moje magiczne słowo, .
Kształtowniki stalowe, by Centrostal z Wrocławia
  • Ceownik, czyli kształtownik o profilu przypominającym literę „C”
  • Kątownik jest to kształtownik pod postacią prostych odcinków, którego profil tworzy kąt prosty.
  • Teownik, jak sama nazwa wskazuje, są to kształtowniki, których profil zbliżony jest kształtem do litery „T”.
  • Dwuteownik, jest to kształtownik, który swoim profilem przypomina dwie litery „T” połączone pionową kreską, gdzie druga litera jest do góry nogami.
  • Zetownik, kształtownik ten ma profil podobny do litery „Z” (prostopadłe stopki do elementu środkowego). Zetownik ma wewnętrzne krawędzie zaokrąglone, natomiast krawędzie wewnętrzne ostre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz