środa, 20 lutego 2019

Kupuj, nie kupuj

Bosman już od dawna męczy, żeby kupić spawarkę.
- Sprzedaj starą i kup mi spawarkę inwerterową w osłonie argonu.
Ale teraz, gdy przyszło do kupowania to mówi:
- Nie sprzedawaj.
- Co ty chcesz kupić?
- Zapytaj Naszego Marka.
- Zapytaj Markula.
- Zapytaj Krzysia Szu.
- Zrobisz dla mnie wszystko? .. to nie kupuj.
- Rozumy zjadłaś?
- Skad wiesz?
- Z Internetu?
- Jestem praktykiem. A ojciek kotłowym.
- Przerwij już swój słowotok!
W końcu dobachało do Bosmana, że p.Blaszka spawa wybraną przeze mnie spawarką, nie tylko jotki, ale i barki.
I że MarcIna cała SY Ina pospawał TĄ własnie spawarką, i dzięki temu, że nie liczył na p.Blaszkę już jest w Gdańsku.
- No dobrze to kup, wyślij do Mińska, to poćwiczę.
- Tylko się zapytaj.

ps. O tym słowowtoku to Bosman bachnął już drugi raz.
Ma się tą niepowtarzalną siłę wbicia w słowowtok Bosmana.
I dziwną.
Zapytałam Naszego Marka o spawarkę, jak radził Bosman, przerywając mój słowotok i ..
Dobrze radził.
Nasz Marek polecił, żeby kupic nie tylko migomat ale 3 w 1 z Tigiem.
https://allegro.pl/migomat-spawarka-inwertorowa-mma-tig-mig-200-230v-i7645241318.html
Tak zrobię.
Do migomatu potrzebny mi będzie długi waż min 5 m.
Do Tigu wszystko jedno.
Super Sprzedawca odradził mi wybrana spawarkę 3 w 1.
W Tigu nie ma samozapłonu, tylko trzeba zajarzyć ług pocierając elektrodą. Wtedy końcówka może się przykleić i nasmarkać. Trzeba ją wyczyścić i zacząć jeszcze raz.
Poza tym spawa tylko nierdzewke, a przydałaby sie nierdzewka i aluminium

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz