środa, 8 lipca 2020
Marina Trzebież o wodowaniu Dziwnej
Podziękowanie:
Brawo Daniel za wodowanie.
Brawo Pan Blaszka za remont Dziwnej, nic nie cieknie.
Wszystkim uczestnikom tego wydarzenia dziękuję za pomoc.
A oprócz wyżej wymienionych brali udział: Mirek Ciężarówka, Pan Wiesio, IdęDoBogdana, Lotopałanka i dobry duch Dziwnej Piotr Accu - pojawia sie zawsze gdy jest potrzebny.
20 tys na zrzutce
20 tys stuknęło na zrzutce dzięki Aniołkowi.
W komentarzu Aniołek napisała:
"Bo lubię okrągłe kształty i kwoty"
Dziwna odpowiedziała:
"Lubię Aniołki i Granaty, cmok, cmok"
W komentarzu Aniołek napisała:
"Bo lubię okrągłe kształty i kwoty"
Dziwna odpowiedziała:
"Lubię Aniołki i Granaty, cmok, cmok"
Tu link do zrzutki: https://zrzutka.pl/fs2b38
środa, 1 lipca 2020
OM616 specyfikacja TN czyli vana
Specs of the OM616 used in the Trax SUV:
Model OM - 616(D-98)
Type 4 Cylinder, 4-Stroke, IDI
Bore/Stroke 90.9 mm × 92.4 mm (3.58 in × 3.64 in) Displacement 2.4 L (2,399 cc)
Compression Ratio 21.0:1
Max. Power output 43.5 kW (58 hp) (ISO) at 4000 RPM
Max. Torque 130 N⋅m (96 lbf⋅ft) @ 1800-2000 RPM
Air filter Oil Bath Type
Oil filter Bye pass flow type paper filter
Fuel filter Dual filter
Oil sump capacity 6.5 L (6.9 US qt; 5.7 imp qt)
Tn to nie MB100, z którego vana mam silnik, która specyfikacja?
Link do strony czeskiej z manualami
Model OM - 616(D-98)
Type 4 Cylinder, 4-Stroke, IDI
Bore/Stroke 90.9 mm × 92.4 mm (3.58 in × 3.64 in) Displacement 2.4 L (2,399 cc)
Compression Ratio 21.0:1
Max. Power output 43.5 kW (58 hp) (ISO) at 4000 RPM
Max. Torque 130 N⋅m (96 lbf⋅ft) @ 1800-2000 RPM
Air filter Oil Bath Type
Oil filter Bye pass flow type paper filter
Fuel filter Dual filter
Oil sump capacity 6.5 L (6.9 US qt; 5.7 imp qt)
Tn to nie MB100, z którego vana mam silnik, która specyfikacja?
Link do strony czeskiej z manualami
poniedziałek, 29 czerwca 2020
niedziela, 28 czerwca 2020
Protest banner wersja Dziwna ART
W poniedziałek WODOWANIE sprawdzające, a potem wyciagamy i przestawiają Dziwną w krzaki.
Banner odzwierciedlajacy stosunek Dziwnej do zmian na pozycji lider w fundacj mariny.
Poprzedni baner tekstowy wygladał tak http://www.portalzeglarski.com/news_sailportal,5773.html...
niedziela, 21 czerwca 2020
Diaksem na Blondynke
Zadanie było następujęce: zdemontować kosz dziobowy i rufowy.
Odkręcanie wkretarko-wiertarka nie dało rezultatów, więc przymierzyłam się do diaksa. Diaks, przerażajace narzędzie. Iskry lecą. I palca może uciać i nogę skaleczyć. Więc ostrożnie. Niestety akurat nie było zadanie dla początkujących. Trzeba było obiąć nakrętkę śruby od spodu.
Zaczęłam szaleć z tym diaksem, wg mnie ostrożnie, ale z daleka misiało wyglądało groźnie, bo facet, który parkował samochód pod Dziwna, przybiegł szybko i odjechał.
Tak poznałam Jacka Haegaera.
Groźnie hmm, i nie rokuje. Załatwmy sprawę na Blondynkę.
Wparowałam do pokoju Pana Wiesia, który akurat spał, take no for an answer. Skłoniłam go do wybrania się na pokład jachtu.
Nie protestował.
Pan Wiesio zmienił tarcze w diaksie, a ja zdążyłam przejść z dziobu na rufę, kosz dziobowy odpadł.
- Takie śrubki trzeba ciać pod kątem - powiedział Pan Wiesio. Tylko już zapomniłam, czy kąt do góry czy do dołu.
Pan Wiesio pomógł mi również odkręcić kabestany i stalówki z masztu.
Muszę powiedzięć, że Pan Wiesio jest prawie tak szybki jak Pan Blaszka. Dzięki za pomoc.
I trzyma czystość w pokoju mimo, że kręci takie same smieciowe papierosy jak Sławomir N.
Odkręcanie wkretarko-wiertarka nie dało rezultatów, więc przymierzyłam się do diaksa. Diaks, przerażajace narzędzie. Iskry lecą. I palca może uciać i nogę skaleczyć. Więc ostrożnie. Niestety akurat nie było zadanie dla początkujących. Trzeba było obiąć nakrętkę śruby od spodu.
Zaczęłam szaleć z tym diaksem, wg mnie ostrożnie, ale z daleka misiało wyglądało groźnie, bo facet, który parkował samochód pod Dziwna, przybiegł szybko i odjechał.
Tak poznałam Jacka Haegaera.
Groźnie hmm, i nie rokuje. Załatwmy sprawę na Blondynkę.
Wparowałam do pokoju Pana Wiesia, który akurat spał, take no for an answer. Skłoniłam go do wybrania się na pokład jachtu.
Nie protestował.
Pan Wiesio zmienił tarcze w diaksie, a ja zdążyłam przejść z dziobu na rufę, kosz dziobowy odpadł.
- Takie śrubki trzeba ciać pod kątem - powiedział Pan Wiesio. Tylko już zapomniłam, czy kąt do góry czy do dołu.
Pan Wiesio pomógł mi również odkręcić kabestany i stalówki z masztu.
Muszę powiedzięć, że Pan Wiesio jest prawie tak szybki jak Pan Blaszka. Dzięki za pomoc.
I trzyma czystość w pokoju mimo, że kręci takie same smieciowe papierosy jak Sławomir N.
Subskrybuj:
Posty (Atom)