czwartek, 18 lipca 2024

Zdzichu

Accu zwabił nam pod Dziwną faceta, który czytał opis na tablicy Śmiałego.
- Czy macie kontakt do Marcina - pyta człowiek
- Tak, odpowiadam, ale Marcin jest bardzo zajęty. Jak ktoś chce mu główę zawracać to musi dać 10pln łapówki na żarcie dla kotów mariny.
Facet wyjmuje dziesięć złotych i mi daje.
- To nie do mnie. Tu można kupić Dziwną pamiętkę - amulet na Miłość i od Tonięcia, lub kubek wspierający remont jachtu-
Pan wziął amulet i kubek, mówi - To z emeryturki i nagle się przedstawia-
- Jestem Zdzichu Kuźmiński -
- Kapitan Pogorii? -pytam z niedowierzaniem. - Moja córka płynęła w zeszłym roku z tobą na Pogorii. Była wkurzona, bo dali ją do kajuty z nauczycielami. Zrobiła aferę. Przenieśliście ją dopokoju kawowego.
- Do pokoju kawowego? Na Pogorii? Złote klamki. To był salon.
Okazało się, że mam do Ździcha telefon.
- Same robicie Dziwną, pyta Kapitan Pogorii - Drwala, Łom Łumen i MOi. - Kocham was!-
- Widzisz, amulet już działa, spuentowała Renatka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz