wtorek, 31 stycznia 2023

Kuweta

Cięcia budżetowwe w Marinie Trzebiez doprowadziły w zimie do absurdalnej sytuacji. Toalety zewnętrzne zostały zamknięte, woda spuszczona, ogrzewanie wyłaczone. Są dwie toalety w budynku, z których działała tylko męska i tylko w godzinach pracy bosmana, pon pt 8-16. Sprzątaczki zostały zwolnione.
Zlitował się nade mną Bospan i dostałam kluczyk do damskiej i wstęp do budynku do 20. Zlitował się nad samcami Bospan, słysząc mój chichot na widok facetów przy pisuarach .. Dygresja: Chichocz, mówił Nianiek - Ewce, gdy płyneła przez Atlantyk z bandą nieznajomych facetów. Śmiejących się dziewczyn nie gwałacą .. bo im opada.
Było bardzo zimno, a po covidzie siadła mi termika i odczuwam chłod bardziej niż zwykle. Po dwóch dniach wróciłam do domu. Nie skorzystałam z kuwety czynnej 20 -8 rano. Tym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz