piątek, 16 sierpnia 2019

Wizytacja Bosmana

Bosman przyjechał zwizytowac Dziwną, pierwszy raz od ponad roku.
- Kup mi bilet, przyjadę na rekonensans, tylko co mam robić, szczegóły, szczegóły, gdzie jest prąd.
Kupiłam bilet. W sumie, znając Bosmana i prawa Fizyki wiadomo było po co Bosman jedzie na Dziwną.
Bosman jedzie robic to co najbardziej lubi na świecie: siedzieć w kokpicie jotki, gadać , palić i bachać.
Znając Bosmana i Fizykę dałam Słąwkowi wolne na ten czas.
- Tylko co mam robić?-
- Zdemontuj słupek steru.
Dziwny Bosman do Bosmana: Czy mógłbyś .. to i to
Bosman: Ja tu przyjechalem na rekonesans, ja tu jestem gościem ..
Bosman rozebrał słupek i zwalić ster na ziemię.
- Nic tu przez rok nie zrobiliście, skonstatował, - nie ma żadnyc narzędzi, gdzie jest klucz 10, musiałem pożyczyć od Nitrona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz