czwartek, 28 marca 2019

Ceny postojów w Marinie Trzebież

zostały wystawione na fb na stronie Marina Trzebież i przedstawiają się następująco:


Kliknełam kalkulator na pulpicie, wbiłam ceny i .. :
2.5Pl X 13m (optymistycznie) X 365 = 118625
Oniemiałam, wbiłam jeszcze raz, zaczałam mysleć o przeprowadzce, napisałam do Mariny fb, zadzwoniłam do MarcINA.
MarcINA przeliczył, 11tys, drogo jak w Gdańsku, na tym .. końcu świata.
Ale 10 razy mniej niż wyszło z kalkulatora.
Blondynka
Kalkulator zeżarł kropkę.
Żadna wyższa matematyka.
Cena postoju rocznego podniosła się o 400%.
W korespondencji z Mariną eu nazwałam ją zabujcza, tzn zabójczą z dyslekcją, którą mam w każdym języku.
Załodze Mariny eu zrobiło się przykro, przeprosiłam, a cenę przerobiłam na wysoką.
Załoga Mariny eu jest tworem bezosobowym lub wielosobowym, nie chce sie przedstawić z imienia, ale jest czuła na punkcie swojego "dzieła" Mariny Trzebież budowa i różnych słówek, które mogą wam się bezwiednie wymnkąć.
Jak piszecie, lepiej nie używać wykrzykników!
Po wczorajszej dniu zrozumiałam, że w mailu trudno stwierdzić, czy ktoś żartuje, czy ciagnie cię za nogi i triksujem. Zwłaszcza, gdy nie wiesz z kim masz przyjemność.
Przeżyłam też dezorientacje, czy Marina Trzebież fb, to jest to samo ciało co mail:biuro@marinatrzebiez.eu, Marina Trzebież eu, czy inne, i ktora jest prawdziwa.
Generalnie nie poszło mi tego dnia za dobrze w rozmowach. Co słowo to kij w mrowisko.
-Na morzu liczy się stategia - bachnąłby Bosman.
- Startegia! Zacznę od jutra, jak odchudzanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz