piątek, 4 października 2024
czwartek, 3 października 2024
Garmin
Wyświetlacz do sondy i wiatromierza GNX20- Speed through the water, Speed Over Ground, GPS course, Compass course, Depth, Water temperature, Wind GNX™ - If you own a 20 to 40-foot sailing boat, then the GNX Wind marine instrument is an excellent choice to provide the accurate, reliable data you need to make confident decisions. Speed through the water, Speed Over Ground, GPS course, Compass course, Depth, Water temperature, Wind do 12m. GMI20 - najnowszy i najbardziej kolorowy - wyświetla też pozon paliwa itp Wiatromierz Garmin gWind: GNX™ Wireless Wind Pack - do temp -15, radiowy bardziej zawodny, powodem jest marny solar gWind Transducer / wired - też do temp -15, będzie ten |
Teleflex
Producent manetek i cięgien. Do wyboru mamy:
Teleflex Marine changed their name to SeaStar Solutions several years ago.
Confusingly, SeaStar is also the name of one of their products, their intermediate size hydraulic steering systems.
Chyba to samo
Manetkę Teleflexa polecał Paweł, ze względu na to że jest to producent cięgien.
Osobiście chciałam plastikową manetkę z Aury, taką jak ma Accu, ale MarcIna tak ją skrykykował, że badziewna, że nie śmiałam jej kupić.
B700SS | B80/s special for sailboats |
Model no. 172103 | Motortype Teleflex 172103 |
Teleflex 700SS single lever, dual function control lever constructed from black polyester with a powder coated finish and an easy grip knob. This Teleflex control lever combines throttle and gear change into one simple lever, and has a red push button to select neutral. The 700SS control lever is suitable for flush mounting with a surface 12mm thick or less. | Specjalny model dla łodzi żaglowych. Dwustopniowa manetka z jedną dźwignią do gazu i zmiany biegów. Do montażu z boku, odpowiedni dla każdego typu łodzi z silnikiem zaburtowym, wewnętrznym i rufowym. Można łączyć z kablami CC230, CC330 i CCX633. |
Single lever control for side mounting. Comes complete with a switching mechanism, cover and shift lever. The round shape of the shift lever prevents rope from catching. Base plate dimensions: 110 x 140 mm Lever length: 195 mm Construction height: 76 mm Installation depth: min. 100 mm Maximum wall thickness: 12 mm Installation length from lever axis: 215 mm | |
EAN 8719182459170 | EAN 8719182459170 |
Confusingly, SeaStar is also the name of one of their products, their intermediate size hydraulic steering systems.
Chyba to samo
Manetkę Teleflexa polecał Paweł, ze względu na to że jest to producent cięgien.
Osobiście chciałam plastikową manetkę z Aury, taką jak ma Accu, ale MarcIna tak ją skrykykował, że badziewna, że nie śmiałam jej kupić.
poniedziałek, 30 września 2024
Winda
Paweł napisał: Próbowaliśmy w jakiś sposób ulokować windę kotwiczną. Nie do końca mam pojęcie co autorka miała na myśli ze zmianą "wieloryba". W tej chwili nic do niczego nie pasuje. Rolki są za wąskie i nie ma otworów na drugą rolkę. Łańcuch "nie patrzy" w poler, ma zeza. Winda jeśli będzie w osi jachtu, to jednocześnie nie będzie w osi "wieloryba". Odsunięcie windy w jej stare miejsce, powodować będzie podczas luzowania łańcucha, obijanie pokładu i szorowanie łańcucha po polerze. Oprócz tego nie można zrobić odpływu wody z misy łańcucha ponieważ jest za nisko chyba, że do zęzy. Winda przysłaniać będzie wywietrznik.
See. Źle, że autorki nie było na miejscu. Panowie się spóźnili kilka dni, bo II Paweł przekładał wyjazd i przekładał. Tak nie będziemy robić. Paza tym, napisałabym jak Helena Łuczywo: "połowa akapitów nie na temat". Prawe lico wieloryba wspawaliśmy doczołowo. Rolka była mierzona na lico z boku sztagownika. Węziej. Druga rolka nigdy nie była zaplanowana. Druga rolka jest rolką zapasową. Przed grodzią na dziobie nie będzie odpływów. Woda ma spływac do zęzy i mop. Za nisko nie jest są deski położóne by była pułka.
Pawły nie odwiedziły Nitrona, by skonsultować windę. Kota nie ma, myszy harcują.
See. Źle, że autorki nie było na miejscu. Panowie się spóźnili kilka dni, bo II Paweł przekładał wyjazd i przekładał. Tak nie będziemy robić. Paza tym, napisałabym jak Helena Łuczywo: "połowa akapitów nie na temat". Prawe lico wieloryba wspawaliśmy doczołowo. Rolka była mierzona na lico z boku sztagownika. Węziej. Druga rolka nigdy nie była zaplanowana. Druga rolka jest rolką zapasową. Przed grodzią na dziobie nie będzie odpływów. Woda ma spływac do zęzy i mop. Za nisko nie jest są deski położóne by była pułka.
Pawły nie odwiedziły Nitrona, by skonsultować windę. Kota nie ma, myszy harcują.
niedziela, 29 września 2024
Paweł i Paweł
Niestety chłopaki spóźnili się 2 dni z przyjazdem, a ja nie mogłam zostać dłużej. Beata na poniedziałek była umówiona na wyrwanie zęba mądrości. Nauka na przyszłość jest taka, że muszę być w czasie ich pracy. Koniec.
Przybyli Jagielończycy
ze zbiornikiem paliwa. Tym zapasowym i poprawionym. Ma nowy dekiel, czyli rewizję i jest wyposażony w czujnik poziomu paliwa.
#zbiornik paliwa
#zbiornik paliwa
sobota, 28 września 2024
W związku z powodzią
regaty Oderman Cup zostały odwołane. Mieliśmy startować. Więc zamiast tego ćwiczyliśmy halsówkę w kanale przy porcie Trzebież. Zwrot, szoty przy wantach, bez kabestanu i korby, bo nie trzeba.
Nie mogę sobie przypomnieć, czy na Accu też teraz jest bloczek. Chodzi mi po głowie takie wrażenie, że szot na Accu wyrywa w górę z kabestanu i jest niewygodnie wybierać.
Oderman Cup, kiedyś z Lotopałanką Tak było.
Nie mogę sobie przypomnieć, czy na Accu też teraz jest bloczek. Chodzi mi po głowie takie wrażenie, że szot na Accu wyrywa w górę z kabestanu i jest niewygodnie wybierać.
Oderman Cup, kiedyś z Lotopałanką Tak było.
Znajdź mi taki drugi trójkąt
- mówi Beata, więc znowu przewalam drewno w kontenerze. Ona nie przyjmuje do wiadomości, że te puzzle mogą być pogubione. Tym razem się udało.
piątek, 27 września 2024
Manetka na Inie
ze śmietnika, czyli wymontowana z luksusowej motorówki. Też ma czerwony guzik. To może też wezmę z guzikiem, choć nie jestem do niego przekonana.
Ładnie
Pani kierowniczka pochwaliła, że ładnie wygiełyśmy sklejkę. W związku z opadami suszymy klejone dzieło sztuki w samochodzie.
czwartek, 26 września 2024
Kapie na silnik
Mimo zamontowania koperty nad suwklapą z usztywnieniami poprzecznym cały czas kapie do środka. Na silnik.
Postanowiłyśmy złapaćgdzie to kapie. Najpierw przy pomocy wału z sikaflexu, ale straszmie się mazał, a potem z plateliny.
A jakto jest na Inie? Deska.
Postanowiłyśmy złapaćgdzie to kapie. Najpierw przy pomocy wału z sikaflexu, ale straszmie się mazał, a potem z plateliny.
A jakto jest na Inie? Deska.
Subskrybuj:
Posty (Atom)