jest kręcony na śruby stożkowe 6m, oprócz bardzo skrajnych miejsc, gdzie jest 5mm bo nakretka 6 nie wchodziła.
sobota, 8 marca 2025
Sektor
Najważniejsze, żeby linka sterociągu nie była zagięta na sektorze, bo się łamie. W tym miejscu musi być łuk.
Dno kokpitu wymalowane
jakoś, ale najważniejsze, że jest pod sektorem.
Ze sterociągami jest mała wpadka. Miały być zakute na dokładnie, by można było regulować naciąg sciągaczem, ale się nie udało. Jest za krótko i musiała zostać dołożona szekla. Do poprawki.
Ze sterociągami jest mała wpadka. Miały być zakute na dokładnie, by można było regulować naciąg sciągaczem, ale się nie udało. Jest za krótko i musiała zostać dołożona szekla. Do poprawki.
piątek, 7 marca 2025
Cięgna
Paweł wywiercił dziury w dnie kokpitu w miejscu pod kolumną by przepuścić przez nie cięgna. Na około nich wspawał kołnierz z profilu zamkniętego by nie lałą się tamtędy woda do środka.
Obserwuję spawanie przez dziure od pompy.
Obserwuję spawanie przez dziure od pompy.
Pompa zęzowa w kokpicie
Po długich doktoratach jak wykonać przejście do pompy w kokpicie, Paweł Jagielończyk zrobił po swojemu. Paweł lubi przykręcić, ja chciałam spawać. Różnica doświadczeń, do drewniaka - jagieloni nie da się spawać.
Cięgno CC230, CC330, CCX633
Czym różnią się cięgna do manetki Teleflex Seastar: CC230, CC330, CCX633?
Na to pyanie na szczęście umiał odpowiedzieć p.Bogdan z Vetusa, w internecie nie znalazłam.
CC230 - budżetowe, do małych odległości od silnika, cienkie
CC330 - długie, ale duże tarcie, grubsze od poprzedniego
CCX633 - X znaczy extreme, niskie tarcie, nowoczesne.
Cięgno do manetki Teleflex powinno mieć taką końcówkę.
- Cięgna Vetusa są lepsze, Pani Elu, i pasują do Pani manetki-
Kupiłam. Chociaż z cięgnem poszło gładko, bez doktoryzowania się.
Liczymy jakiej wielkości cięgna są porzebne, nie mogą być za długie - czerwone notaki. Wyszło 310cm i 360cm, dostepne cięgna 350 i 400, bo co 50.
Pudełko od cięgna wygląda jak pudełko od pizzy.
Na to pyanie na szczęście umiał odpowiedzieć p.Bogdan z Vetusa, w internecie nie znalazłam.
CC230 - budżetowe, do małych odległości od silnika, cienkie
CC330 - długie, ale duże tarcie, grubsze od poprzedniego
CCX633 - X znaczy extreme, niskie tarcie, nowoczesne.
Cięgno do manetki Teleflex powinno mieć taką końcówkę.
- Cięgna Vetusa są lepsze, Pani Elu, i pasują do Pani manetki-
Kupiłam. Chociaż z cięgnem poszło gładko, bez doktoryzowania się.
Liczymy jakiej wielkości cięgna są porzebne, nie mogą być za długie - czerwone notaki. Wyszło 310cm i 360cm, dostepne cięgna 350 i 400, bo co 50.
Pudełko od cięgna wygląda jak pudełko od pizzy.
czwartek, 6 marca 2025
Subskrybuj:
Posty (Atom)