blacha przed zbiornikiem z blachą zbiornika na lewej burcie.
czwartek, 28 listopada 2019
Pod dziwnym wezwaniem
Stach jutro ma wolne i Lotopałanka też. Silna ekipa pod dziwnym wezwaniem wyrusza do Trzebieży. Tylko mój szef wymyślił mi robotę last minute na jutro, ha ha ha.
wtorek, 26 listopada 2019
Małe okienka
poniedziałek, 25 listopada 2019
Dyskusja
Sławomir przekonuje Armatora, że szlifownia nie widać na zdjęciach.
Zgadza się. Szlifowania nie widać na zdjęciach, gdy go nie ma.
Zgadza się. Szlifowania nie widać na zdjęciach, gdy go nie ma.
Marina Budowa Trzebież
Nie ma miejsca na jachty, bo to jest "Marina dla miłośników prawdziwego jachtingu". Inwestycja dla szczecińskiego portu
Bierki
W niedzielę Armator bawił się w zezie pod wałem (tej z rurą) w bierki. Z dużymi sukcesami. Łomem przez dziurę wyjął tę oto butelkę. Chciałoby się powiedziec "nasi tu byli". Choć prawdopodobnie był to Sławomir.
czwartek, 21 listopada 2019
środa, 20 listopada 2019
Piana
Dziś przeczytałam, że Piana ma nowy projekt graficzny swojej nazwy wyłoniony w konkursie. Bardzo mnie to cieszy. Projekt jest elegancki z bliska, a moj refleks szachisty, bo informacja z przed roku.
A jak sie patrzy z daleka np. z Pucka to bardziej S niż P. Oj Siana, Siana, una naaa.
,
A jak sie patrzy z daleka np. z Pucka to bardziej S niż P. Oj Siana, Siana, una naaa.
,
wtorek, 19 listopada 2019
Serwis wałów napedowych
Kardan
ul. Zielonogórska 36
tel: +48 91 453 21 66
kom 1: +48 607 729 183
kom 2: +48 607 163 757
email: biuro@kardan.szczecin.pl
DRV Wały napędowe Ziemowita 10A
71-717 Szczecin
tel. / fax. (91) 421 44 55
tel. kom. 502 543 027
Niestety nawet okiem Blondynki widać, ze wał jest krzywy. Lub obiektyw zniekształca.
tel: +48 91 453 21 66
kom 1: +48 607 729 183
kom 2: +48 607 163 757
email: biuro@kardan.szczecin.pl
DRV Wały napędowe Ziemowita 10A
71-717 Szczecin
tel. / fax. (91) 421 44 55
tel. kom. 502 543 027
Niestety nawet okiem Blondynki widać, ze wał jest krzywy. Lub obiektyw zniekształca.
poniedziałek, 18 listopada 2019
Luźny beton
P.Blaszka "zarekomendował" skucie luxniego betonu w zbiorniku na wodę. Niestety Armator dokopał sie do przysłowiowego węgla" czyli ołowiu. Ołów był w stanie sypkim. Czy to tak powinno być? Kowalski opcje bada już ten temat.
Najlepszy Konsultant: - Taki mieli, to taki nasypali
Zamykamy zbiornik na wodę od dołu blachą.
Najlepszy Konsultant: - Taki mieli, to taki nasypali
Zamykamy zbiornik na wodę od dołu blachą.
Płot
Subskrybuj:
Posty (Atom)